Podrška korisnicima
TehnoLogika ima visoko kvalifikovani tehnički tim. Svi korisnici pretplatne i godišnjeg održavanje mogu da se oslone na naše profesionalne usluge u slučaju eventualnih problema u radu i potrebe za savetom o funkcionalnosti kupljenih proizvoda. Podrška se vrši kontinuirano svakog dana od 8:00 do 16:00, uz primenu shih savremenih sredstava komunikacije.

Zbog vanrednog stanja u zemlji i teških prilika za putovanje od/do vašeg radnog mesta, Tehnologika Tim je spreman da pomogne u osiguravanju kontinuiteta radnog procesa. Svi naši kupci mogu dobiti jednostavan pristup licenciranim verzijama proizvoda SOLIDWORKS koje poseduju. Kompletne informacije mogu se pronaći OVDE

Telefon:
-
CAD proizvodi: +381 11 4 000 421
-
CAM proizvodi: +381 11 4 000 421
-
3D štampači: +381 11 4 000 421

Mobilni:
-
za svakog tehničkog eksperta, u skladu sa ugovorenim načinom komunikacije

Email:
-
kompanijska e-mail adresa
-
lične e-mail adrese eksperata

Skype:
-
tehnologika.beograd

Razmena fajlova::
-
na FTP adresi, u skladu sa ugovorenim načinom komunikacije

Ostalo:
-
On-Line treninzi
-
Udaljena podrška
-
Direktna podrška na lokaciji korisnika