HeRMeS Zapošljavanje
Modul Zapošljavanje

Zapošljavanje
Modul Zapošljavanje, administrira i upravlja procesima koji se odnose na selekciju i zaposlenje kandidata na slobodna radna mesta u organizaciji i u isto vreme čuva i sistematizuje sve informacije o primljenim prijavama. Izbor najboljeg kandidata za posao je složen proces gde treba biti isplaniran i koordiniran niz koraka – od identifikacije slobodnog radnog mesta do organizovanja svih faza u procesu zaposlenja novog zaposlenog.
OSNOVNE KARAKTERSITIKE:
-
Kreiranje konkursa i slobodnih radnih mesta zajedno sa zahtevima za potencijalne kandidate, sa rokom za prijavu i detaljnim troškovima za sprovođenje selekcije.
-
Podrška različitih načina podnošenja prijava koji se mogu koristiti u procesu selekcije novog zaposlenog.
-
Čuvanje elektronske verzije CV-ja uključujući podatke o obrazovanju, veštinama, sertifikatima, radnom iskustvu, itd.
-
Mogućnost prikačivanja neograničenog broja spoljnih datoteka uz elektronski CV.
-
Mogućnost za više prijava jednog kandidata za različita slobodna radna mesta.
-
Obaveštenje putem emaila vezano za rezultate kandidata u konkursu.
-
Integracija sa modulom „Ispitni centar“ uz mogućnost korišćenja elektronskih testova u ocenjivanju veština kandidata.
-
Mogućnost generisanja i odobravanja ponuda za posao za kandidate koji su uspešno prošli proces selekcije.
SELF SERVICE PROCEDURE:
Zahtev za slobodno radno mesto
-
Vođe timova imaju mogućnost da zatraže selekciju novih zaposlenih.
-
Zahtev treba da bude odobren od strane višeg menadžmenta, što rezultuje automatskim kreiranjem slobodnog radnog mesta.
-
Čuva se kompletna istorija procesa odobravanja, uključujući komentare pojedinačnih učesnika.
Evaluacija od strane komisije
-
Kad se kreira tim za selekciju – komisija, članovi komisije imaju pristup biografijama učesnika.
-
Na svakom koraku selekcije članovi komisije mogu definisati formalnu evaluaciju i dati komentare o uspešnosti kandidata.
-
Kandidat koji dobije pozitivne rezultate većine članova komisije automatski prelazi na naredni korak u procesu selekcije bez potrebe da se HR stručnjaci uključuju u proces.
Slobodna radna mesta
-
Zaposleni u organizaciji su informisani o objavljenim slobodnim radnim mestima u kompaniji i mogu se prijaviti kroz Self Service.
-
Kandidati mogu dodati kao prikačene datoteke svoje ažurirane biografije, preporuke, nove sertifikate koje su stekli, itd.
-
Svaki zaposleni može proveriti za koja radna mesta je aplicirao.
Odobrenje ponudu za posao
-
Kreirana ponuda za posao za kandidata se prikazuje u Self Service u formatu odobren od strane klijenta, koji uključuje podatke iz ponude i fotografija kandidata.
-
Ako se ponuda za posao odnosi na internog kandidata, u Self Service formularu se mogu prikazati i drugi podaci o kandidatu (radno mesto, zarada, staž itd.).
-
Generisana ponuda za posao je predmet odobravanja od strane određenih menadžera u organizaciji, a odobrenje može biti u više koraka.
Sistem može biti integrisan sa web portalom za karijeru kompanije. Ovo bi omogućilo eksternim kandidatima da apliciraju za objavljena slobodna radna mesta i popunjavaju svoju biografiju.
PREDNOSTI:
-
Sadrži kompletnu istoriju svih prijava, omogućujući da se među postojećim kandidatima pronađe odgovarajući za trenutno otvoreno radno mesto.
-
Mogu se prikačivati dodatne datoteke uz svaki elektronski CV, kao što su preporuke i sl.
-
Standardizuje proces selekcije koristeći unapred definisani redosled koraka koje kandidati moraju proći.
-
Menadžeri se, preko Self Service, mogu uključiti u proces iniciranja selekcije i ocenjivanja kandidata.
-
Olakšava objavljivanje slobodnih radnih mesta unutar i van kompanije.
-
Automatizuje komunikaciju sa kandidatima u vezi njihovih rezultata u procesu selekcije.
-
Sve informacije iz biografije se automatski prenose u lične podatke novog zaposlenog.
Video
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
2010 - present
2010 - present