HeRMeS Rasporedi
Modul Rasporedi i smene

Rasporedi
Modul „Rasporedi i smene“ pruža obimne funkcionalnosti za efikasno planiranje, raspoređivanje i izveštavanje o vremenu i ceni rada u organizaciji. Dizajniran je za upravljanje zaposlenih koji rade u smenama i za raspodelu troškova za naknade, prekovremeni i noćni rad u kompaniji. Integrisan je sa modulima Strukture, Personal, Odsustva, Naknade i Plaćanja. Zbog toga pruža kompletne i konzistentne informacije o odrađenim satima i upravlja naknadama za njih. Modul „Rasporedi i smene“ su alat za efikasno planiranje i analizu radnog opterećenja zaposlenih.
OSNOVNE KARAKTERISTIKE:
-
Upravljanje smenama koje sadrže specifičnosti režima rada u organizaciji.
-
Automatizuje generisanje redosleda smena i njihovog ciklusa ponavljanja upotrebom „rasporeda“.
-
Upravljanje planiranjem individualnog rasporeda za svakog zaposlenog, kroz „lični plan“ i upravljanje odrađenim satima prema planu - kroz „lični raspored“.
-
Podržava grupno upravljanje rasporeda zaposlenih deleći ih u „radne timove“ koristeći standardne kriterije, kao što su početak rada u istoj smeni.
-
Daje mogućnost za grupisanje timova u „radne grupe“.
-
Potpuna integracija sa modulima iz paketa „Naknade“ u svrhu određivanja naknada prema uloženom trudu zaposlenog. Automatsko izveštavanje i računanje odrađenih sati, prekovremenog rada, noćnih smena i drugih zahteva, kao i odgovarajućih plaćanja i naknada.
-
Automatska sinhronizacija podataka unesenih u module „Personal“, „Odsustva“ i „Obuke“ sa rasporedom zaposlenih iz modula „Rasporedi i smene“.
-
Podrška ne standardnim pravilima za računanje odrađenih sati za različite periode koji odgovaraju ukupnom broju odrađenih sati.
-
Mogućnost za integraciju sa specifičnim sistemima za praćenje vremena (time tracking) kroz automatizovane importe rasporeda zaposlenih iz ovih sistema.
-
Integracija sa sistemima za kontrolu pristupa:
-
Mogućnost za integraciju sa sistemima za kontrolu pristupa putem automatskog importa podata o prisustvu zaposlenog na određenoj fizičkoj lokaciji.
-
Sinhronizacija dolazećih informacija sa podacima o godišnjim odmorima, bolovanjima, službenim putovanjima, kao i smeni koju treba da rade na određeni dan po ličnom rasporedu.
-
Mogućnost ažuriranja dolaznih podataka u kratkim koracima u svrhu pružanja ažurnih informacija i kontrole za menadžere nad njihovim zaposlenima.
-
SELF SERVICE PROCEDURE:
Lični raspored
-
Upravlja procesom pripreme, izveštavanja i nadgledanja rasporeda zaposlenih optimizujući posao menadžera.
-
Automatizuje upravljanje radnim grupama i timovima prema specifičnosti organizacije rada u kompaniji.
-
Dinamički prikazuje broj zaposlenih koji rade u istoj smeni na određeni kalendarski dan, te na taj način pomaže menadžerima da prate resurse koji su im potrebni.
-
Mogućnost praćenja i ispunjenja pravila o minimalnom dnevnom odmoru i zahtev za petodnevnu radnu sedmicu.
-
Sistem automatski prati individualne mesečne stavke svakog zaposlenog i u skladu s tim dinamički računa planirane i stvarno odrađene sate, uzimajući u obzir zabelježena odsustva. Zbog toga menadžeri mogu u realnom vremenu detektovati koji zaposleni nije dostigao kvotu i odlučiti koji je najbolji način da se ublaži skraćenje posla uz minimalni prekovremeni rad.
-
Automatski prenosi podatke iz rasporeda zaposlenog u HeRMeS® V.
-
Mogućnost da menadžeri sami generišu neophodne izveštaje.
Moj raspored
-
Svakom zaposlenom pruža informacije o njegovom individualnom radnom rasporedu za određeni period.
-
Automatizuje proces obaveštavanja zaposlenih o pripremljenom rasporedu i promenama koje se dese.
-
Slikovito prikazuje u formi kalendara, podatke o smeni zaposlenog za svaki dan, trajanja smene, pauzom i statusom za taj dan.
PREDNOSTI:
-
Pokriva ceo ciklus planiranja, izveštavanja i nadgledanja vremena i resursa u organizaciji.
-
Pruža fleksibilno upravljanje ličnim planovima i rasporedima zaposlenih.
-
Pojednostavljuje svakodnevnu rotaciju iz tima u tim bez potrebe da se kreira poseban dokument uz zaposlenje osobe.
-
Kroz Self Service funkcionalnosti svi zaposleni u organizaciji, i na menadžerskom i na operativnom nivou, su uključeni u proces.
-
Automatizuje rutinske aktivnosti menadžera i odeljenja za ljudske resurse vezano za pripremu i upravljanje rasporedima zaposlenih.
-
Pruža ažurne informacije o raspodeljenim resursima svim stranama uključenim u proces.
-
Podaci iz modula se eksportuju u odgovarajuće formate u skladu sa zahtevima zakonodavstva.
Video
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
2010 - present
2010 - present